مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-12سياسي

راه اندازی اولین کتابخانه سیار استان در رفسنجان


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رفسنجان گفت: اولین کتابخانه سیار استان کرمان در رفسنجان راه اندازی می شود و در روستاها و مناطق فاقد کتابخانه سرویس دهی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، عصر امروز یکصدوشانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزار شد.

تقی هاشمی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رفسنجان در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان اظهار کرد: زمین این کتابخانه در بلوار خلیج فارس واقع است و نقشه آن آماده و برای تأیید به نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارسال شده است و امیدواریم پس از تأیید، با حمایت مسؤولان و مساعدت شرکت مس بتوانیم کتابخانه مرکزی شهرستان را به سرانجام برسانیم.

هاشمی از راه اندازی اولین کتابخانه سیار استان کرمان در رفسنجان خبر داد و عنوان داشت:  تا کنون 600 جلد کتاب نیز برای این کتابخانه در نظر گرفته شده و یک خودرو بدین منظور آماده و قفسه بندی شده است و در روستاهایی که فاقد کتابخانه هستند، سرویس دهی می کند.

وی ادامه داد: در سال جاری سه کتابخانه به دوربین مداربسته مجهز شده است.

ضرورت ایجاد میدان دام در رفسنجان حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز خواستار حمایت جدی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان شد و اظهار داشت: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین کتابخانه سیار استان در رفسنجان

راه اندازی اولین کتابخانه سیار استان در رفسنجان