مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-19فرهنگي

فیلم کوتاه «صدا» به جشنواره کانادایی راه یافت/ جایزه از مجارستان


فیلم کوتاه «صدا» ساخته علی عبداللهی علاوه بر راه یابی به جشنواره کانادایی، برنده جایزه بهترین کارگردانی از بیست و پنجمین جشنواره جهانی فیلم «فالودی» مجارستان نیز شد.

- فیلم کوتاه صدا ساخته علی عبداللهی علاوه بر راه یابی به جشنواره کانادایی، برنده جایزه بهترین کارگردانی از بیست و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فالودی مجارستان نیز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه صدا (voice) به نویسندگی و کارگردانی علی عبداللهی و تهیه کنندگی حامد قریب برنده جایزه بهترین کارگردانی از بیست و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فالودی مجارستان شد.

این جشنواره هر سال یک ارزش ویژه یا معضل اجتماعی را به عنوان مضمون جشنواره در دستور کار قرار می دهد و هدف آن، الهام بخشی در جهت خلق اثر و آغاز گفتمان اجتماعی درباره مضمون طرح شده است.

بیست و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فالودی مجارستان 17 تا 20 نوامبر برابر با 26 تا 29 آبان 1401 برگزار می شود که اکنون برگزیدگان بخش های مختلف آن اعلام شده است.

همچنین فیلم کوتاه voice در تازه ترین حضور جهانی خود به نهمین دوره از جشنواره فیلم Gbeck Future Film Festival کانادا راه یافت.

جشنواره فیلم Gbeck بر نسل آینده تاکید بسیاری دارد و برای پشتیبانی از فیلمسازان جوان طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه «صدا» به جشنواره کانادایی راه یافت/ جایزه از مجارستان

فیلم کوتاه «صدا» به جشنواره کانادایی راه یافت/ جایزه از مجارستان