مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:232023-06-12اقتصادي

40 درصد تسهیلات طرح های اشتغال زایی در بوشهر پرداخت شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: معادل 40 درصد تسهیلات مصوب طرح های اشتغال زایی تاکنون توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: برنامه ریزی گسترده ای به منظور توسعه اشتغال در استان بوشهر صورت گرفته و برنامه های مهمی در این راستا داریم.

وی با اشاره به عملکرد بانک ها در عرصه اشتغال زایی خاطر نشان کرد: از یک هزار و 446 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی مصوب، تاکنون 571 میلیارد تومان تسهیلات به جامعه هدف پرداخت شده است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: معادل 40 درصد تسهیلات مصوب طرح های اشتغال زایی تاکنون توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

کشاورزی از تخصیص 100 میلیارد تومان برای طرح های اشتغال زایی توسط دستگاه های اجرایی استان بوشهر خبر داد و اعلام کرد: بر اساس سامانه فقط 32 طرح آن به ثبت رسیده و معادل 5 میلیارد و 380 میلیون تومان پرداخت شده است.

مصدق کشاورزی با بیان اینکه اکنون در بانک های استان بوشهر 203 طرح با اعتبار 45 میلیارد و 356 میلیون تومان موجود است ادامه داد: این طرح ها منتظر دریافت تسهیلات بانکی هستند و در این راستا هیچ طرحی در دست بررسی در دستگاه های اجرایی نباید باقی بم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد تسهیلات طرح های اشتغال زایی در بوشهر پرداخت شد

40 درصد تسهیلات طرح های اشتغال زایی در بوشهر پرداخت شد