مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-08سياسي

نسخه نهایی لایحه عفاف و حجاب منتشر شد


نسخه نهایی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که هفته گذشته به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است، منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نسخه نهایی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که هفته گذشته به مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود، منتشر شد.

پیش از این سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در مورخ 9 خرداد از تقدیم نسخه نهایی این لایحه به مجلس شورای اسلامی خبر داده بود.

متن این لایحه به شرح زیر است: احتراماً ضمن عرض تبریک ولادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) پیرو مذاکره حضوری به پیوست نسخه نهایی لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف تقدیم می گردد مستدعی است دستور فرمایید این نسخه جایگزین متن قبلی گردد.

مقدمه توجیهی نظر به اهمیت رعایت هنجارهای اجتماعی در حفظ سلامت جامعه و لزوم حفظ کرامت منزلت و امنیت اخلاقی افراد به ویژه بانوان و جایگاه رفیع و والای زن در نظام اسلامی و نقش بنیادین وی در تحکیم خانواده و رشد جوامع و با توجه به آسیب هایی که نادیده گرفتن این هنجارها به جامعه وارد می نماید و همچنین وظیفه حاکمیت و عموم مردم برای تحقق این هنجارها و سلامت جامعه لایحه زیر برای انجام تشریفات قانونی مربوط تقدیم می شود: لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) ماده 1، الف - مأمورین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که ضابط قوه قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه نهایی لایحه عفاف و حجاب منتشر شد

نسخه نهایی لایحه عفاف و حجاب منتشر شد