مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-09سياسي

تا پایان ماه جاری با همه توان در مدار تولید خواهیم بود


مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: هم اکنون 5 واحد از 6 واحد این نیروگاه در مدار تولید برق قرار دارند و امیدواریم تا پایان ماه جاری با همه توان تولید برق داشته باشیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: هم اکنون 5 واحد از 6 واحد این نیروگاه در مدار تولید برق قرار دارند و امیدواریم تا پایان ماه جاری با همه توان تولید برق داشته باشیم.

محسن حافظی در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از نیروگاه رامین ضمن تشریح اقدامات فنی و عملیاتی این نیروگاه جهت پایداری انرژی برق اظهار کرد: اجرای تعمیرات اساسی واحد 315 مگاواتی شماره 5، تعمیرات میان دوره ای واحد های 1، 2، 3، 4 و 6، تعمیرات و بازسازی استارت بویلر فاز 1 و 2 و همچنین تعمیرات و بازسازی برج های خنک کننده از مهمترین اقدامات این نیروگاه جهت رفع محدودیت و تولید پایدار برق در تابستان و پیک مصرف برق سال جاری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هم اکنون 5 واحد از 6 واحد این نیروگاه در مدار تولید برق قرار دارند و امیدواریم تا پایان ماه جاری با راه اندازی یک واحد باقیمانده با حداکثر توان موجود و با هر 6 واحد تولیدی در خدمت مردم و صنایع استان باشیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به قدمت بالای واحدهای تولیدی این نیروگاه طی 43 سال فعالیت مستمر گفت: عدم اجرای طرح های بهینه سازی و مدرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان ماه جاری با همه توان در مدار تولید خواهیم بود

تا پایان ماه جاری با همه توان در مدار تولید خواهیم بود