مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-19اقتصادي

جلوگیری از خام فروشی محصولات از اهداف توانمندسازی روستاها است


استاندار مازندران تغییر الگوی کشت، جلوگیری از خام فروشی و ایجاد صنایع تبدیلی را از اهداف توانمندسازی اقتصادی روستاهای استان بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تحقق آن را مستلزم تلاش شبانه روزی دانست و گفت: در شرایطی که دشمنان برای ضربه وارد کردن به اقتصاد کشور بسیج شده اند باید با تفکر جهادی همانند سد محکمی برابر توطئه های آنان عمل کرد.

استاندار مازندران تفکر جهادی را راه رفع مشکلات بیان کرد و افزود: ایمان و امید به آینده تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

استاندار مازندران به اجرای توانمندسازی 500 روستای استان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح موفقیت آمیز توسعه کشت محصولات گلخانه ای در روستای خرمالو از جمله موارد است و طرح های شبیه آن باید در استان توسعه یابد.

حسینی پور اظهار داشت: می توان با الگوبرداری از طرح توسعه کشت محصولات گلخانه ای آن را در دیگر مناطق استان اجرا کرده و باید برنامه ویژه استانی برای توانمندسازی روستاهای استان تدوین شود.

وی گفت: به زودی سامانه پنجره واحد برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان راه اندازی می شود.

حسینی پور راه اندازی این سامانه را در تسهیل در فرآیند اجرای کارها مؤثر دانست و گفت: این سامانه به گونه ای طراحی شده که دهیاران نیز می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خام فروشی محصولات از اهداف توانمندسازی روستاها است

جلوگیری از خام فروشی محصولات از اهداف توانمندسازی روستاها است