مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-03سياسي

2000 زائر از اردبیل به مراسم سالگرد ارتحال امام اعزام می شوند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: همزمان با سالروزارتحال امام 2 هزار نفر برای شرکت در مراسم گرامیداشت 15 خرداد به مرقد امام خمینی(ره) از استان اردبیل اعزام می شوند.

- اردبیل-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: همزمان با سالروزارتحال امام 2 هزار نفر برای شرکت در مراسم گرامیداشت 15 خرداد به مرقد امام خمینی(ره) از استان اردبیل اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر شنبه در بازدید از ترمینال مسافربری اردبیل اظهار کرد: همزمان با 15 خردادماه 2000 نفر برای شرکت در مراسم گرامیداشت 15 خرداد به مرقد امام خمینی (ره) از استان اردبیل اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اعزام این زائران انجام شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، گفت: زائران در قالب 45 دستگاه اتوبوس با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری از عصر امروز مورخ 13 خرداد به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند و فردا پس از اتمام مراسم به سمت استان باز می گردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: اعزام کاروان زائران مرقد امام خمینی (ره) با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان انجام می شود و به منظور ارتقای ایمنی، انجمن صنفی شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر استان و مدیران شرکت های حمل و نقل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 زائر از اردبیل به مراسم سالگرد ارتحال امام اعزام می شوند

2000 زائر از اردبیل به مراسم سالگرد ارتحال امام اعزام می شوند