مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-12سياسي

هنجارشکنی علیه امنیت مردم خط قرمز پلیس است


فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: معاندان و افرادی که قصد هنجار شکنی علیه امنیت مردم را دارند بدانند که خط قرمز پلیس هنجار شکنی و سلب امنیت مردم است.

- به گزارش، مراسم وداع با پیکر شهید محمد قنبری عصر امروز دوشنبه با حضور مسئولان ارشد استانی و خانواده این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و برخی از بزرگان اقوام عرب و بختیاری در این مراسم حضور داشتند.

پیکر این شهید مدافع امنیت ساعت 10:00 صبح روز سه شنبه در شهرستان ایذه تشییع می شود و سپس ساعت 16 نیز در باغملک تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم کیان پیر فلک نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.

در یکی از ایستگاه های تأمین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری تیبا به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه سروان محمد قنبری بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنجارشکنی علیه امنیت مردم خط قرمز پلیس است

هنجارشکنی علیه امنیت مردم خط قرمز پلیس است