مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:552023-05-31سياسي

واکنش قائم مقام ضرغامی به خواستگاری در حافظیه و دستگیری مدیر آن


فائم مقام عزت الله ضرغامی نسبت به ماجرای حاشیه ساز خواسنگاری در آرامگاه حافظه و دستگیری مدیر این مجموعه تاریخی فرهنگی و مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس به این دلیل، - فائم مقام عزت الله ضرغامی نسبت به ماجرای حاشیه ساز خواسنگاری در آرامگاه حافظه و دستگیری مدیر این مجموعه تاریخی فرهنگی و مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس به این دلیل، موضع و واکنش خود را نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دارابی ـ قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون میراث فرهنگی کشور ـ با انتشار متنی با عنوان دولت در دولت به همراه تصویری از مدیر آرامگاه حافظ که چندی پیش عزت الله ضرغامی به مناسبت روز جهانی موزه ها از او تقدیر کرده بود ، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره آنچه در آرامگاه حافظ رخ داده است، نوشت: در بنای تاریخی حافظیه در شیراز دختر و پسر جوانی در میان جمعی از هم خواستگاری کردند.

وضعیت نامناسب لباس و حجاب خانم اصلا قابل دفاع نیست.

این که چطور این برنامه از دید ماموران حافظیه مغفول مانده و آن ها با تأخیر فراوان وارد عمل شده اند، مستوجب نکوهش و تخلف از وظایف قانونی آن هاست.

کسانی که در مراسم قانون و مقررات ورود به مجموعه های تاریخی را که رعایت حجاب و عفاف از جمله آن هاست، زیر پا گذاشته اند نیز اقدامی ناشایست و هنجارشکنانه کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قائم مقام ضرغامی به خواستگاری در حافظیه و دستگیری مدیر آن

واکنش قائم مقام ضرغامی به خواستگاری در حافظیه و دستگیری مدیر آن