مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-20دانش

نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه تهران اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران در اجرای سیاست های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آیین نامه های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، - نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران در اجرای سیاست های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آیین نامه های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی 1403-1402 از بین دانشجویان متقاضی (20 درصد برتر دانشگاه تهران و دانشگاه های مشمول فراخوان) نسبت به پذیرش و معرفی تعدادی از متقاضیان (مطابق جدول پیوست) اقدام نموده است.

شایان ذکر است پذیرش نهایی و ثبت نام قطعی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان و پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور؛ در شهریور ماه 1402 از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به آدرس http://academics.

ut.

ac.

ir اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج اوّلیه هیچ گونه حقّی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه تهران اعلام شد

نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه تهران اعلام شد