مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-10سياسي

شرایط کاندیداتوری روسا و معاونین در انتخابات مجلس


معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد قوانین و شروط کاندیداتوری روسا، سرپرستان، معاونین و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

- محمد قربانی گلشن آباد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس گفت: اسفندماه سال جاری جلوه ای دیگر از شور، شوق و مشارکت مردم ایران در انتخاباتی دیگر است و دوستداران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهتمام خویش را مصروف مشارکت هر چه بیشتر مردم در این انتخابات خواهند کرد.

آن چه بر عهده همه ماست تلاش همه جانبه جهت تبیین جایگاه انتخابات و مردم سالاری دینی به عنوان دستاورد فاخر و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اساس برنامه های انتخاباتی در دانشگاه آزاد بر پایه بی طرفی است معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: رویکرد کلان دانشگاه آزاد اسلامی در انتخابات، فراهم کردن زمینه ارتقای بصیرت انقلابی، آگاهی عمومی، افزایش حضور و مشارکت مردم به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز بوده و لذا کلیه برنامه های انتخاباتی در دانشگاه، واحدها و مراکز دانشگاهی تابعه، در نهایت بیطرفی و با محوریت آگاهی بخشی و راهبرد ارتقا مشارکت حداکثری صورت خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کاندیداتوری روسا و معاونین در انتخابات مجلس

شرایط کاندیداتوری روسا و معاونین در انتخابات مجلس