مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-30بين الملل

ریشه خشونت پلیس فرانسه علیه معترضان


پلیس می گوید که در جریان برگزاری اعتراضات سراسری در کشور، از این ابزار برای «حفظ نظم» استفاده می کند اما منتقدان عملکرد پلیس معتقدند که میزان استفاده ماموران قانون از این ابزار «بیش از حد» است و منجر به تشدید خشونت نیروهای پلیس در مقابل معترضان شده است.

- پلیس می گوید که در جریان برگزاری اعتراضات سراسری در کشور، از این ابزار برای حفظ نظم استفاده می کند اما منتقدان عملکرد پلیس معتقدند که میزان استفاده ماموران قانون از این ابزار بیش از حد است و منجر به تشدید خشونت نیروهای پلیس در مقابل معترضان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، یورونیوز در گزارشی نوشت: پلیس فرانسه یکی از مسلح ترین پلیس های اروپا است که انواع وسایل همچون انواع نارنجک ها، گاز اشک آور و انواع سلاح های دستی غیرمرگبار همچون اسلحه فلش بال را در اختیار دارد؛ حتی گاه ابزاری که در زمره تجهیزات جنگی طبقه بندی می شوند.

پلیس می گوید که در جریان برگزاری اعتراضات سراسری در کشور، از این ابزار برای حفظ نظم استفاده می کند اما منتقدان عملکرد پلیس معتقدند که میزان استفاده ماموران قانون از این ابزار بیش از حد است و منجر به تشدید خشونت نیروهای پلیس در مقابل معترضان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه خشونت پلیس فرانسه علیه معترضان

ریشه خشونت پلیس فرانسه علیه معترضان