مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-04سياسي

عزاداری اردبیلی ها در سوگ پیر جماران


همزمان با 14 خرداد سالگرد ارتحال امام راحل، حزن و اندوه و عزاداری اردبیلی ها در سوگ پیر جماران با شکوه و عظمت خاص انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر یکشنبه همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل مردم حسینی و ولایتمدار دیار اردبیل و شهرهای مختلف این استان با حضور در خیابان ها، مساجد و تکایا در سوگ امام راحل عزاداری کرده و یاد و خاطره آن فقیه مجاهد را گرامی داشتند.

مراسم باشکوهی در اردبیل و حضور هیئت های عزاداری برگزار و آحاد مردم در حالی که جامه سیاه بر تن کرده بودند در عشق به امام و شهدا بر سر و سینه زده و با در دست داشتن پرچم های عزا حزن و اندوه خود را در سالگرد ارتحال امام راحل نشان دادند.

در این مراسم که هیئت های عزاداری اردبیل بعد از حضور در خیابان ها در مصلای امام خمینی این شهر گرد هم آمدند در حالی که مداحی و نوحه سرایی می شد، بر سر و سینه زده و در سالگرد ارتحال امام راحل عشق و معرفت خود را به این امام عظیم الشأن نشان داده و بر تداوم راه عزتمند او و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کردند.

در این آیین که اقشار مختلف مردم حضور داشتند، مداحان و مرثیه سرایان به مداحی پرداخته و سخنرانان نیز ویژگی های شخصیتی امام راحل و تداوم راه عزتمند انقلاب اسلامی را یادآور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری اردبیلی ها در سوگ پیر جماران

عزاداری اردبیلی ها در سوگ پیر جماران