مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-20سياسي

رییس جدید فرهنگستان هنر در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد


رییس جدید فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران که در جلسه قبلی از سوی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تأیید قرار گرفته بود، در جلسه امروز پس از تأیید و ابلاغ حکم از سوی رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر امروز سه شنبه که به ریاست سید ابراهیم رییسی برگزار شد، به بحث درباره سیاست ها و ضوابط حوزه صوت و تصویر فراگیر پرداخت و ماده واحده تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر را به تصویب رساند.

براساس این ماده واحده، حیطه اختیارات و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این حوزه مشخص و برای فعالان بخش خصوصی به ویژه در پلتفرم های پخش صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی معین شد که در چه بخش هایی باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چه بخش های دیگری باید از سازمان صدا و سیما مجوز اخذ کنند.

همچنین بند دیگری از این الزامات که اصول و سیاست های ساخت و پخش صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی را به شکلی دقیق تر مشخص می کند، به تصویب رسید.

در این جلسه مقرر شد در حوزه سیاست ها و ضوابط ساخت و پخش صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی، مقررات لازم برای ساماندهی این عرصه با عنایت به سیاست ها و اصول تعیین شده از سوی شورای عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید فرهنگستان هنر در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد

رییس جدید فرهنگستان هنر در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد