مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 17:552023-05-30سياسي

درخواست تأمل برانگیز یک نوجوان از رییس کل دادگستری گلستان!


درخواست تأمل برانگیز یک نوجوان از رییس کل دادگستری گلستان سبب شد تا حیدر آسیابی دستور رسیدگی سریع موضوع را به محمود اسپانلو دادستان مرکز استان صادر کرد.

- درخواست تأمل برانگیز یک نوجوان از رییس کل دادگستری گلستان! ایسنا/گلستان درخواست تأمل برانگیز یک نوجوان از رییس کل دادگستری گلستان سبب شد تا "حیدر آسیابی" دستور رسیدگی سریع موضوع را به "محمود اسپانلو" دادستان مرکز استان صادر کرد.

سه شنبه های هر هفته روز ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان گلستان است که در ملاقات امروز نوجوان 12 ساله ای با مراجعه به دفتر عالی ترین مقام قضایی استان درخواست تأمل برانگیزی را مطرح می کند که سبب می شود حیدر آسیابی ایستاده به درخواست این ارباب رجوع کوچک گوش کند.

این نوجوان با زبانی بسیار ساده و التماس گونه درخواست خود را مطرح کرده و خطاب به رییس کل دادگستری می گوید که می خواهم در کنار برادرم بزرگ شوم .

کوچک ترین مراجعه کننده رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه برادر 8 ساله اش در خانه ای دیگر با یکی دیگر از والدین خود زندگی می کند، ادامه می دهد: مادر و پدرش از هم جدا شده اند و هر کدام حضانت یکی از ما دو برادر را پذیرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تأمل برانگیز یک نوجوان از رییس کل دادگستری گلستان!

درخواست تأمل برانگیز یک نوجوان از رییس کل دادگستری گلستان!