مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-06اجتماعي

هشدار وقوع بارش های سیل آسا در مازندران


اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران با انتشار اخطاریه ای از احتمال بارش سیل آسای باران در مناطق کوهستانی استان خبر داد و از مسافران خواست در حریم رودخانه ها توقف نکنند.

- بارش باران در نواحی کوهستانی آغاز شده و مدیرکل مدیریت بحران استانداری می گوید با ادامه این روند در مناطق بالادست به غیر از انسداد راه های روستایی و فرعی، طغیان رودخانه ها و خسارت به اراضی کشاورزی محتمل است.

اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران چهارشنبه هفته گذشته با انتشار اخطاریه ای نسبت به بارندگی سیل آسا، وزش تندباد، آذرخش، کاهش دمای هوا و طوفانی شدن دریا در اواسط این هفته هشدار داده بود.

مدیریت بحران مازندران در ادامه این اخطاریه آورده بود که بر اساس اخطاریه هواشناسی مبنی بر تقویت سامانه جریان شمالی و تشدید بارش ها و کاهش دما، تمامی دستگاه های امدادی در این استان به حالت آماده باش درآمدند.

همچنین تمام دستگاه های امدادی شامل جمعیت هلال احمر، اورژانس، آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری ها و سایر دستگاه های عضو شورای مدیریت بحران تا روز چهارشنبه 16 خرداد ماه در حالت آماده باش خواهند بود.

به گفته حسینعلی محمدی شیرکلاهی با ادامه این بارش ها طغیان رودخانه های محتمل است و مسافران از اطراف رودخانه ها به ویژه رودخانه تلار از مسیر سوادکوه فاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع بارش های سیل آسا در مازندران

هشدار وقوع بارش های سیل آسا در مازندران