مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:152023-05-30فرهنگي

پشت بام نشین های مهاجر آفریقایی در «مایان»


وقتی اسم لک لک می آید، خاطرات زیادی در ذهن همه مان می آید، اصلا این لک لک ها انگار که در بخشی از زندگی انسان ها اثر دارند گاهی خیلی نزدیک و خیلی دور.

- خبرگزاری فارس_تبریز؛ کتایون حمیدی: اگر دهه شصتی و یا هفتادی هستید، حتما که کارتون وَ خداوند لک لک ها را دوست دارد را دیدید و یا حداقل اسم اش را شنیدید، اصلا شاید همین الان، آن تیتراژ پایانی اش تداعی شد دور ذهن تان و مرور کرد لحظات کودکی تان را ! لک لک های مهربون، بیایید از ابرها بیرون، ما بچه ها چشم مون، منتظره به راهتون خداوند لک لک ها را دوست دارد  اما شماهایی که این کارتون را ندید، قصه خداوند لک لک ها را دوست دارد داستان  لک لک هایی است که به یکی از آبادی های کشورمان مهاجرت کرده بودند و به خاطر اینکه آنجا با استقبال گرم اهالی روستا مواجه می شوند، تصمیم می گیرند تا روی پشت بام خانه روستاییان زندگی کنند و جوجه هایشان را هم همان جا به دنیا بیاورند اما شیطنت یک کودک با برداشتن تخم لک لک ها باعث اتفاقات زیادی میان اهالی روستا و لک لک ها می شود ولی در نهایت همه چی به خیر و خوشی تمام شده و جوجه لک لک ها در همان روستا به دنیا می آیند.

خُب با همه این مقدمه چینی ها خواستم بگویم که این روستای لک لک های قصه را در واقعیت پیدا کردم و قرار است در این گزارش بزنیم به دِل یک قصه ای که این دفعه در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت بام نشین های مهاجر آفریقایی در «مایان»

پشت بام نشین های مهاجر آفریقایی در «مایان»