مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-10ورزشي

6 دلیل که اینتر می تواند منچسترسیتی را شکست دهد


یک رسانه بین المللی می گوید تیم ایتالیایی می تواند در فینال استانبول، غیرممکن را ممکن کند و منچسترسیتی را شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کارشناسان و تحلیلگران فوتبالی می گویند با توجه به تیم قدرتمندی که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در اختیار دارد، اینتر یک عملیات غیرممکن را در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش روی خود می بیند و شانس بسیاری کمی را برای بردن جام به میلان دارد.

منچسترسیتی پس از کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس و برای تکمیل سه گانه تاریخی خود، چشم به جام لیگ قهرمانان اروپا دوخته است اما وبگاه گل معتقد است اینتر می تواند تیم انگلیسی را دست خالی به منچستر بازگرداند.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر هفته گذشته گفته بود تیم او به منچسترسیتی احترام می گذارد اما ترسی از رویارویی به شاگردان گواردیولا ندارد.

در آستانه دیدار امشب (شنبه) لیگ قهرمانان اروپا، وبگاه گل با ارائه 6 دلیل نوشته اینتر می تواند برای منچسترسیتی دردسر درست کند و این تیم را شکست دهد.

در فینال همه چیز ممکن است منچسترسیتی ممکن است از لحاظ بازیکنان، تیم قدرتمندتری باشد و با وجود ستارگانی مانند ارلینگ هالند، کوین دی بروینه، ایلکای گوندوگان و برناردو سیلوا شانس بیشتری برای کسب جام داشته باشد اما اوضاع در تک بازی ها جدا از بازی های رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دلیل که اینتر می تواند منچسترسیتی را شکست دهد

6 دلیل که اینتر می تواند منچسترسیتی را شکست دهد