مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-01اقتصادي

کمک 3 ساله بنیاد مستضعفان به بهزیستی به 1250 میلیارد تومان رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید پرویز فتاح در نشست رؤسا و شورای معاونان بنیاد مستضعفان و بهزیستی با تاکید بر اینکه مسئولان در برابر مردم و خصوصا محرومان وظیفه دارند، - رییس بنیاد مستضعفان در جلسه با رییس و معاونان بهزیستی کشور با تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت در برابر محرومان، از حمایت 1250 میلیارد تومانی بنیاد از مددجویان و معلولان بهزیستی طی 3 سال گذشته خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید پرویز فتاح در نشست رؤسا و شورای معاونان بنیاد مستضعفان و بهزیستی با تاکید بر اینکه مسئولان در برابر مردم و خصوصا محرومان وظیفه دارند، گفت: ما در برابر محرومان مسئول هستیم و اگر خدای ناکرده کم کاری و خطایی داشته باشیم قطعا از سوی خداوند مورد بازخواست و مواخذه قرار خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از ساختار های ناکارآمد اداری و ارائه طرح های نو برای خدمت موثرتر و سریعتر به محرومین، خطاب به مسئولان بهزیستی گفت: شما باید کمک های بنیاد مستضعفان به مددجویان این سازمان را جهت دار کنید و این کمک ها را به سمت اولویت های محرومان سوق دهید.

فتاح در ادامه با اشاره به ارتباط مستمر بنیاد مستضعفان با بهزیستی برای حمایت از محرومان و معلولان تحت پوشش این سازمان ادامه داد: ما در سال های اخیر و بخصوص در ایام شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 3 ساله بنیاد مستضعفان به بهزیستی به 1250 میلیارد تومان رسید

کمک 3 ساله بنیاد مستضعفان به بهزیستی به 1250 میلیارد تومان رسید