مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:252023-05-31اقتصادي

ظرفیت دهیاری ها و شهرداری ها در بخش تولید استان بوشهر استفاده شود


سرپرست دفتر جذب سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر بر مردمی سازی سرمایه گذاری در بخش تولید استان بوشهر با استفاده از ظرفیت دهیاری ها و شهرداری ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضرغام حیدریه بعد از ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از عوامل مؤثر در تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، مردمی سازی اقتصاد به خصوص در بخش تولید است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری افزود: با توجه به اینکه شهرداری ها و دهیاری ها از سوی منتخبین جامعه در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می شوند لذا ورود آنها در حوزه سرمایه گذاری علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای مجموعه تحت مدیریت خویش و اشتغال برای منطقه، زمینه مناسب برای مردمی سازی اقتصاد را به همراه خواهد داشت.

حیدریه بیان کرد: در همین راستا و به میزبانی دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، دستیار استاندار در امور مردمی سازی دولت و رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس پیرامون هم اندیشی و مباحثه در خصوص چهار حوزه بازیافت پسماندهای صنعتی و شهری، پرورش جلبک، پرورش صدف و کشت کاکتوس اپونتیا برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت دهیاری ها و شهرداری ها در بخش تولید استان بوشهر استفاده شود

ظرفیت دهیاری ها و شهرداری ها در بخش تولید استان بوشهر استفاده شود