مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-08سياسي

ساخت 168 باب مسکن محرومان در شهرستان گرمی


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گرمی گفت: ساخت 168 باب مسکن محرومان در شهرستان گرمی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل، اباذر همتی اظهار کرد: سه هزار و 845 خانوار در شهرستان مرزی گرمی به تعداد هفت هزار و 800 نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات متنوع این نهاد انقلابی بهره می برند.

وی افزود: این شهرستان شامل 2 بخش موران و مرکزی و 2 شهر گرمی و زهرا است که در هر بخش و شهر خدمات متنوع در ابعاد مختلف به مددجویان تحت پوشش ارائه می شود.

اشتغال زایی برای 430 نفر با ارائه تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد رییس کمیته امداد شهرستان گرمی گفت: در حوزه اشتغال سال گذشته 430 نفر از تسهیلات 34 میلیارد تومانی کمیته امداد بهره مند شدند که این تسهیلات از محل تبصره 16، 18 و منابع امداد پرداخت شده است.

همتی افزود: در بحث مسکن نیز 2 تفاهمنامه با بنیاد علوی و سپاه به امضا رسیده که با تلاش سپاه پاسداران ساخت 94 باب مسکن در این شهرستان توافق شده که ساخت 35 واحد مسکن آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از این تعداد سال گذشته 12 واحد تحویل خانواده های نیازمندان شده و مابقی نیز در سال جاری تحویل داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 168 باب مسکن محرومان در شهرستان گرمی

ساخت 168 باب مسکن محرومان در شهرستان گرمی