مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-21سياسي

پیوست تولید آب در صنایع بزرگ استان بوشهر اجرایی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پیوست تولید آب در صنایع بزرگ استان بوشهر اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه شب در نشست با مسئولان و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نقش آب در حیات بشر و جامعه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استان بوشهر از دیرباز با مشکل کم آبی مواجه بوده و در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر مدیریت مصرف آب در بخش های مختلف شرب، کشاورزی، صنعتی و معدنی گفت: یکی از مشکلات آینده جهان امنیت غذایی و آب مصرفی است که استانداردسازی تأمین، تولید و مصرف آب یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر وضعیت منابع آب استان بوشهر را برشمرد و افزود: منابع آبی در مناطق مختلف استان باید همواره مورد رصد و شناسایی قرار بگیرد و بهره برداری شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، بازسازی و به روزرسانی فرهنگ مصرف آب را مورد تأکید قرار داد و گفت: مصرف آب در بخش های کشاورزی، فضای سبز، صنایع و معادن باید از سیستم سنتی خارج و به نوین تبدیل شود.

وی با تأکید بر حل مشکل تاریخی در تأمین آب شرب گفت: صنایع بزرگ به ویژه مجتمع های پتروشیمی باید به پیوست تولید آب مجهز شود، چرا که استفاده از منابع آب زیرزمینی این استان را دچار بحران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست تولید آب در صنایع بزرگ استان بوشهر اجرایی شود

پیوست تولید آب در صنایع بزرگ استان بوشهر اجرایی شود