مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-19سياسي

ضرورت بازنگری در حوزه الزامات امنیتی شبکه های سایبری


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در همه دستگاه ها به ویژه زیرساخت های حیاتی خدمت رسان، نیازمند بازنگری در حوزه الزامات امنیتی شبکه های سایبری که به مردم خدمت می کنند، - هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور وزیر و اعضای شورای معاونین این وزارتخانه، روسای سازمان های تابعه و معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار داشت: اهتمام، اقدامات و رویکرد دولت سیزدهم نسبت به دولت گذشته در موضوع پدافند غیرعامل قابل توجه است.

سردار جلالی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه چندبُعدی است که حیطه مسئولیتی وسیعی در اختیار دارد به طوری که فعالیت های آن در ابعاد مختلف به موضوع پدافند غیرعامل ارتباط دارد به ویژه در حوزه های فعالیتی زیرساختی توجه به الزامات پدافند غیرعامل ضروری است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه توضیح داد: در بحث امنیت و پدافند غیرعامل سه لایه ایمنی، امنیت و دفاع تعریف می شود که مسئولیت لایه دفاع در حوزه کشوری بر عهده سازمان پدافند غیرعامل کشور و مسئولیت لایه های امنیت بر عهده دستگاه های امنیتی و در لایه ایمنی علاوه بر وظایف خود دستگاه، بر عهده وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری در حوزه الزامات امنیتی شبکه های سایبری

ضرورت بازنگری در حوزه الزامات امنیتی شبکه های سایبری