مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-15فرهنگي

واکنش بازیگر به تأخیر اکران پنجمین «آواتار»/ 53 ساله می شوم!


زویی سالدانا بازیگر اصلی زن فیلم «آواتار» در واکنش به اکران آخرین فیلم آواتار در سال 2031 گفت: عالی! وقتی آخرین فیلم اکران شود من 53 ساله خواهم بود.

- زویی سالدانا بازیگر اصلی زن فیلم آواتار در واکنش به اکران آخرین فیلم آواتار در سال 2031 گفت: عالی! وقتی آخرین فیلم اکران شود من 53 ساله خواهم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، هنگامی که پنجمین فیلم آواتار جیمز کامرون در سال 2031 اکران می شود، زویی سالدانا در نقش جنگجوی ناوی و مادر فداکاری به نام نیتیری، یک سفر عظیم 26 ساله را به پایان می برد.

در حالی که دیزنی دیروز اعلام کرد که تاریخ اکران 3 دنباله بعدی آواتار کامرون بار دیگر به تعویق افتاده و آخرین فیلم این مجموعه سال 2031 راهی سینماها می شود، واکنش زویی سالدانا این بود: عالی! وقتی آخرین آواتار منتشر شود، من 53 ساله خواهم شد.

وقتی بازی در اولین آواتار را شروع کردم، 27 ساله بودم.

سام ورتینگتون همبازی سالدانا که در این فرانچایز نقش جیک سالی را بازی می کند، در زمان اکران آخرین فیلم آواتار در سینماها، 55 ساله خواهد بود و خود کامرون هم 77 ساله خواهد شد.

دومین فیلم آواتار که با عنوان آواتار: راه آب دسامبر گذشته اکران شد، 13 سال پس از فیلم اول که موفق شد رکوردهای فیلم های قبلی را بشکند و به پرفروش ترین فیلم تاریخ با فروشی 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بازیگر به تأخیر اکران پنجمین «آواتار»/ 53 ساله می شوم!

واکنش بازیگر به تأخیر اکران پنجمین «آواتار»/ 53 ساله می شوم!