مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:012023-06-08سياسي

مهمترین رکن گرامیداشت پنجم مرداد تولید محتوا با رویکرد تبیین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی امروز در نشست بررسی برنامه های گرامیداشت پنجم مرداد به عنوان روز ایثار و مقاومت اراک اظهار داشت: پنجم مردادماه که به درستی روز ایثار و مقاومت اراک نام گذاری شده در تاریخ ماندگار است و مردم این شهر و استان به این روز بزرگ افتخار می کنند و گرامیداشت این حماسه ها یک ضرورت مهم است و باید به عنوان یک فرصت از آن بهره مندی کرد.

وی افزود: حماسه های بزرگ در پنجم مردادماه نشان از عزم جدی مردم سرزمین دیار آفتاب در دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب است و پنجم مرداد نماد سرافرازی مردم در امتحانات الهی و مظهر غیرت دینی و ایثار و ازخودگذشتگی و وفاداری مردم به آرمان های شهدا و انقلاب و به عنوان بر گ زرینی در تاریخ می درخشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: پنجم مردادماه در شهر اراک روزی است که فضای شهر به رنگ لاله ها درآمد و عطر و بوی شهادت و ایثار در شهر طنین انداز شد و مردم اراک حماسه ها بزرگ این روز را از یاد نخواهند برد و امروز باید این حماسه ها برای نسل جدید و نوجوان به خوبی روایت شود.

کریمی تأکید کرد: ادامه راه و مسیر شهدا و تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی لازمه آن روایت صحیح حماسه های هویت ساز و تبیین ابعاد و دستاوردهای آن است و پنجم مرداد برای اراک و استان دستاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین رکن گرامیداشت پنجم مرداد تولید محتوا با رویکرد تبیین است

مهمترین رکن گرامیداشت پنجم مرداد تولید محتوا با رویکرد تبیین است