مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:562023-06-09سياسي

موشک هایپرسونیک فتاح موجب صلح پایدار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه موشک های ابرفراصوت نیروی هوافضای سپاه پاسداران ضمن اینکه دنیا را مبهوت قدرت نمایی ایران اسلامی کرد دشمنان را مرعوب و محاسبات آنها را بر هم زد اظهار کرد: این دستاورد هم امنیت ما را تضمین می کند و هم باعث صلح پایدار می شود.

وی با بیان اینکه در دنیایی زندگی می کنیم که بسیاری از سردمداران آن زبان زور را می فهمند در ادامه به جنایات غرب پرداخت و گفت: طی بررسی 200 سال گذشته به ویژه قرن 20 و پس از جنگ جهانی اول حدود 10 میلیون نفر کشته و 21 نفر زخمی شدند، در جنگ جهانی دوم نیز که گسترده ترین جنگ قرن 20 بود متفقین 61 میلیون نفر کشته دادند که 45 میلیون نفر غیر نظامی بودند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه از متحدین در جنگ جهانی دوم 12 میلیون نفر کشته شده که 4 میلیون نفر غیر نظامی اند تصریح کرد: بنا بر آمارهای قرن 20، 187 میلیون نفر در جنگ های مختلف کشته شدند، بنابراین این سئوال پیش می آید که در این دنیا سردمداران و مستکبران تغییر کرده اند؟ پاسخ این است خیر.

وی ادامه داد: گاهی مواقع قدرت نظامی کشور از سوی برخی زیر سئوال می رود در حالی که در دنیایی که خطرناک تر شده و تسلیحات نظامی پیشرفته تر و بیشتر چون کلاهک های هسته ای وجود دارد و اگر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک هایپرسونیک فتاح موجب صلح پایدار می شود

موشک هایپرسونیک فتاح موجب صلح پایدار می شود