مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:152023-05-31سياسي

مشارکت بوشهری ها در جشنواره کتابخوانی رضوی افزایش یابد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: تلاش بیشتر کتابداران در جلب مشارکت علاقمندان شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر راهب عصر چهارشنبه در نشست مجازی با کتابداران استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به زمان کوتاه تا پایان جشنواره، همت و تلاش بیشتر مسئولان و کتابداران کتابخانه های عمومی استان در زمینه جلب مشارکت علاقمندان به فرهنگ و سیره اهل بیت علیهم السلام به جشنواره کتابخوانی رضوی ضروری است.

وی از تلاش ها و کوشش های صورت گرفته در زمینه برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی تشکر کرد و افزود: مردم ما علاقمند و دوستدار اهل بیت به ویژه امام رضا (ع) هستند و هر چقدر در زمینه این جشنواره تبلیغات صورت گیرد استقبال بیشتری از آن خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: در راستای ترویج و تبلیغ دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، جلسات و نشست های متعددی با دستگاه ها و نهادهای مختلف برگزار شد که هم اکنون شاهد مشارکت این نهادها از جمله صدا و سیما با پخش تیزرهای جشنواره، معرفی کتاب، مصاحبه و برنامه های رادیویی و تلویزیونی هستیم.

وی با اشاره به مدت زمان کوتاه تا پایان این جشنواره تا اول تیرماه، خواستار همت و تلاش بیشتر مسئولین و کتابداران کتابخانه های عمومی استان در زمینه جلب مشارکت عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بوشهری ها در جشنواره کتابخوانی رضوی افزایش یابد

مشارکت بوشهری ها در جشنواره کتابخوانی رضوی افزایش یابد