مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-19اجتماعي

طرح شناسایی نقاط حادثه خیز محور کرج - چالوس مصوب شد


معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج از تصویب اجرای طرح مطالعاتی شناسایی مناطق حادثه خیز در محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: اعتبار مناسبی نیز برای شناسایی و بازسازی و احیا، - ایسنا/البرز معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج از تصویب اجرای طرح مطالعاتی شناسایی مناطق حادثه خیز در محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: اعتبار مناسبی نیز برای شناسایی و بازسازی و احیا، کانون های بحران خیز در این محور پیش بینی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه حدادپور روز دوشنبه 29 خرداد با اعلام این خبر افزود: محور منتهی به جاده کرج - چالوس یا جاده کندوان، به عنوان یکی از قدیمی ترین و پرترددترین محورهای ملی، به دلیل موقعیت خاص اقلیمی و کوهستانی در تمامی فصول مستعد وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی است.

وی با اشاره به اینکه ساخت سد امیرکبیر در سال 1340 باعث شد جاده چالوس به عنوان یکی از زیباترین محورهای گردشگری دنیا شناخته شود، افزود: کانون این سد که به سد کرج معروف است در کیلومتر 25 جاده چالوس اولین سد چندمنظوره در ایران محسوب می شود و قدمت و کارکرد آن در انتقال آب به استان تهران بر اهمیت این منطقه افزوده است.

حدادپور همچنین گفت: عملیات ساخت تونل ها در محور کرج - کندوان از سال 1314 از دل کوه ها و تا ارتفاع 2000 متری از سطح دریا آغاز شده و ترددهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شناسایی نقاط حادثه خیز محور کرج - چالوس مصوب شد

طرح شناسایی نقاط حادثه خیز محور کرج - چالوس مصوب شد