مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 18:512023-06-14سياسي

رو در رو با صمت؛ بالاخره «استان فارس» صنعتی هست یا نیست؟


حمیدرضا ایزدی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، با تأکید بر اینکه ما هدفمان این است که بهبود مستمر در  فضای کسب و کار استان ایجاد کنیم؛ گفت: فارغ از تمام مسائل و حواشی که ممکن است به وجود بیاید ما یک سازمان اقتصادی هستیم و هدف ما ایجاد رفاه جامعه در بخش اقتصادی است.

وی افزود: خیلی از موارد و مسائل بنگاههای اقتصادی ممکن است به سازمان ما برنگردد؛ ما در اصل وکیل بنگاههای اقتصادی هستیم و پیگیری امورات و مشکلات بنگاه های اقتصادی در حوزه های سه گانه صنعت معدن و تجارت در استان بر عهده ماست.

 ایزدی گفت: ذات سازمان صمت، پیگیری و برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی معدنی و تجاری است که در  ادارات و نهادهای دیگر ایجاد شده است و این مسائل ممکن است در حوزه مختلف زیرساخت، بانک، منابع طبیعی و.

باشد.

رییس سازمان صمت استان فارس گفت: برخی نهادهای دولتی باید خدماتی به بنگاههای اقتصادی ارائه دهند که در شرایط قانونیِ خودشان شاید نتوانند انجام دهند، ولی ما به عنوان متولی باید با رایزنی این امور را تسهیل کنیم.

در واقع مشکلات بنگاهها به ندرت به ما بر می گردد تا سازمان ما یک بنگاه را معطل نگه دارد.

به گفته ایزدی بیشترین مشکلات بنگاهها در حوزه مسایل اقتصادی برمی گردد به تسهیلات بانکی که یا در دریافت تسهیلات به مشکل برمی خورند یعنی مدارک لازم را نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رو در رو با صمت؛ بالاخره «استان فارس» صنعتی هست یا نیست؟

رو در رو با صمت؛ بالاخره «استان فارس» صنعتی هست یا نیست؟