مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-07ورزشي

مجموعه ورزشی چند منظوره در برازجان احداث می شود


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از طراحی و اجرای مجموعه ورزشی چند منظوره در برازجان خبر داد و گفت: مشکلات فضاهای ورزشی برازجان رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر جمالی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر برازجان اظهار داشت: رفع مشکلات و مسائل مرتبط با ورزش و جوانان شهر برازجان با جدیت دنبال و پیگیری می شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ورزش از دیرباز در برازجان و تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی این شهر بیان کرد: در صدد هستیم از محل اعتبارات 1402 برای دشتستان یک مجموعه ورزشی چند منظوره و در خور جامعه ورزش این شهرستان طراحی کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص تجهیز و نظارت بر تأسیسات اماکن ورزشی گفت: در این خصوص بررسی دقیقی انجام خواهد شد و پس از گزارش و برآورد هزینه ها بر اساس اولویت ها در اولین فرصت اقدامات لازم برای تجهیز و تعمیر سالن های ورزشی انجام می شود.

وی تأمین دستگاه های خنک کننده برای سالن های ورزشی را یک ضرورت دانست و گفت: در این خصوص نیز برنامه ریزی شده و با تأمین اعتبار بزودی خنک کننده سالن های امام خمینی (ره) و سالن صخره نوردی تجهیز و تعمیر می شوند.

در این نشست اعضای شورای شهر برازجان نیز مسائل مختلف ورزشی برازجان را با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در میان گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ورزشی چند منظوره در برازجان احداث می شود

مجموعه ورزشی چند منظوره در برازجان احداث می شود