مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-13پزشكي

پزشک متخلف زنجانی به مراجع قانونی معرفی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: پزشکی که از یک بیمار زیرمیزی خواسته بود، به مراجع قانونی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بختیاری، ظهر سه شنبه در نشست مطالبه گری با حضور رسانه ها اظهار کرد: موضوع درخواست زیرمیزی توسط یک پزشک از یک هم استانی ساکن در یکی از روستاهای دورافتاده مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه با زیرمیزی مخالف هستیم و با آن برخورد می کنیم، گفت: رسیدگی به تخلفات راهکار قانونی دارد و این پزشک متخلف به هیئت بدوی نظام پزشکی معرفی شده و قانون در مورد آن تصمیم می گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مورد توسعه خدمات بهداشتی و درمانی ابراز کرد: موضوع فعال شدن بخش جراحی های خاص در استان نیازمند به کارگیری نیروی متخصص است و در حال حاضر در کشور کمبود نیرو داریم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای جذب نیروهای کادر درمان بیان کرد: سهمیه به کارگیری کادر درمان در استان 200 نفر بود که با پیگیری های انجام گرفته این تعداد به 2 برابر یعنی معادل 546 نفر افزایش یافت که 180 نفر از آن ها به نیروهای بخش پرستاری اختصاص دارد.

بختیاری در خصوص تطابق آمارهای حوزه بهداشت و درمان با واقعیت تصریح کرد: این واحد دانشگاهی آمار واقعی را در این زمینه اعلام می کند و به دنبال آمارسازی نیست و بر ارتقای شاخص های سلامت حرکت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک متخلف زنجانی به مراجع قانونی معرفی شد

پزشک متخلف زنجانی به مراجع قانونی معرفی شد