مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-12سياسي

شورای فرهنگی محلات با محوریت مساجد در بوشهر تشکیل می شود


رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از راه اندازی شورای فرهنگی اجتماعی محلات با محوریت مساجد در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش یکشنبه شب در نشست مردمی شورا و شهرداری با اهالی کوی فضیلت بوشهر اظهار داشت: در راستای محله محوری فعالیت های فرهنگی اجتماعی، شورای شهر بوشهر با ایجاد شورای فرهنگی اجتماعی در محلات با محوریت مساجد موافقت کرده است.

وی با اشاره به عدم اجرای مصوبه شورای شهر بوشهر در محلات از شهرداری بوشهر خواست که به صورت آزمایشی در چند محله شهر این مصوبه را اجرایی کند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه شورا یکی از محورهای ارتباطی خود با شهروندان را مساجد محلات درنظر گرفته است، ابراز داشت: تاکنون با همکاری و تعامل با گروه های مسجدی 15 نشست مردمی در قالب پویش 48 ماه خدمت 48 جلسه پاسخگویی برگزار کرده ایم.

نیک روش با اشاره به مشکلات محلات مختلف بوشهر گفت: برای حل مشکلات محلات این شهر که عمده ترین آن ها آسفالت، دفع آب های سطحی و مسائل فرهنگی است در حال برنامه ریزی هستیم.

رویکرد شورای ششم عمرانی است وی به تغییر رویکرد بودجه شهرداری در شورای ششم اشاره کرد و گفت: با توجه به رویکرد عمرانی که داشتیم بودجه عمرانی شهرداری از 40 درصد در سال گذشته به 63 درصد در سال جاری تغییر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگی محلات با محوریت مساجد در بوشهر تشکیل می شود

شورای فرهنگی محلات با محوریت مساجد در بوشهر تشکیل می شود