مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-20سياسي

رونمایی از نشان کنگره شهدای مازندران/250 عنوان برنامه طراحی شد


آیین رونمایی از آرم و نشان کنگره بزرگ شهدای استان مازندران با عنوان « مازندران دیار علویان خط شکن» حضور نماینده ولی فقیه و استاندار در ساری برگزار شد.

- ساری- آیین رونمایی از آرم و نشان کنگره بزرگ شهدای استان مازندران با عنوان مازندران دیار علویان خط شکن حضور نماینده ولی فقیه و استاندار در ساری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا عصر سه شنبه در آیین رونمایی از لگو و نشان کنگره بزرگ شهدای استان با بیان اینکه اهداف و سیاست هایی را برای برپایی کنگره بزرگ شهدای استان مازندران در نظر داریم، افزود: ستاد و هسته مرکزی برای برنامه ریزی اجرایی در استان شکل گرفته است.

وی با بیان این که سیاست ها و اولویت های کنگره بزرگداشت شهدای استان مشخص شده است گفت 250 عنوان برنامه در کمیته های مختلف برای کنگره بزرگ شهدای اسلامی تدوین و طراحی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران طراحی آرم و شهدای استان خبر داد.

سردار سیاوش مسلمیی فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه معارف دفاع مقدس و سیره شهدا باید به تو رسیدن به نسل های مختلف جامعه به تبیین و منتقل شود گفت: کنگره بزرگ شهدای استان در سال 1403 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نشان کنگره شهدای مازندران/250 عنوان برنامه طراحی شد

رونمایی از نشان کنگره شهدای مازندران/250 عنوان برنامه طراحی شد