مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 17:352023-05-30سياسي

توجه به فرهنگ و هویت تاریخی و مذهبی،برای حفظ اقتدار ضروری است


توجه به فرهنگ و هویت تاریخی و مذهبی، برای حفظ اقتدار بسیار ضروری است، آن هم در زمانی که غرب، فرهنگ و هویت کشورهای مسلمان و منطقه را مورد هجمه قرار داده است.

- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: توجه به فرهنگ و هویت تاریخی و مذهبی، برای حفظ اقتدار بسیار ضروری است، آن هم در زمانی که غرب، فرهنگ و هویت کشورهای مسلمان و منطقه را مورد هجمه قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قربانقلی بردی محمد اف ، رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان که به دعوت رسمی آیت الله آملی لاریجانی به همراه هیئتی بلندپایه به ایران سفرکرده است با رییس وتنی چند ازاعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

عالی ترین مقام ترکمنستان که صبح سه شنبه 9 خرداد به تهران آمده است، با حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیت الله آملی لاریجانی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، آیت الله آملی لاریجانی، با تبریک تشکیل شورای مصلحت در ترکمنستان و ریاست آقای بردی محمد اف در این شورا و تشکر از حضور رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان گفت: از این که دعوت ما را پذیرفتید و به ایران سفر کردید، از شما قدردانی می کنم و امیدوارم این سفر برای دو کشور و دو ملت منشأ آثار و برکات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فرهنگ و هویت تاریخی و مذهبی،برای حفظ اقتدار ضروری است

توجه به فرهنگ و هویت تاریخی و مذهبی،برای حفظ اقتدار ضروری است