مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-31اقتصادي

ماجرای اعتراض مجریان تجربی گاز در مشهد چه بود؟


طی هفته جاری مجریان تجربی گازرسان مشهد در اعتراض به واگذاری حق طراحی به مهندسان ناظر که پیش از این توسط خود مجریان انجام می شد، تجمعاتی را برگزار کردند و خواستار اجرای صحیح قانون شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی طی هفته جاری مجریان تجربی گازرسان مشهد در اعتراض به واگذاری حق طراحی به مهندسان ناظر که پیش از این توسط خود مجریان انجام می شد، تجمعاتی را برگزار کردند و خواستار اجرای صحیح قانون شدند.

طبق گفته مجریان تجربی گازرسانی این موضوع سال ها توسط مجریان و به صورت رایگان انجام می شده اما اکنون به مهندسان ناظر ساختمان سپرده شده و برای آن مبلغی تعیین شده است که دریافت اخذ وجه در این زمینه غیر قانونی است محمد اسلامی، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی گازرسانان مشهد در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه سازمان نظام مهندسی مدتی است که تعرفه های جدیدی را برای طراحی نقشه گاز ساختمان اخذ می کند.

به تازگی بخشی را به نام طراحی در خدمات خود اضافه کرده اند و به ازای هر واحد بیش از یک میلیون از مردم هزینه دریافت می کنند که این مبلغ بالا است.

وی افزود: طبق شیوه نامه ای که در سال 82 بین شرکت گاز، سازمان صنعت و معدن و تجارت و اداره مسکن و شهرسازی وقت نوشته شده، طراحی تا کنتور G40 با مجری تجربی گازرسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اعتراض مجریان تجربی گاز در مشهد چه بود؟

ماجرای اعتراض مجریان تجربی گاز در مشهد چه بود؟