مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-02فرهنگي

رونمایی از پوستر رسمی «کت چرمی» / بازگشت جواد عزتی پس از یک سال به سینما ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی «کت چرمی» در سینماهای سراسر کشور، از پوستر رسمی فیلم رونمایی به عمل آمد.

- رونمایی از پوستر رسمی کت چرمی / بازگشت جواد عزتی پس از یک سال به سینما ها فیلم سینمایی کت چرمی با بازی جواد عزتی از هفته آینده در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی کت چرمی در سینماهای سراسر کشور، از پوستر رسمی فیلم رونمایی به عمل آمد.

  طراحی پوستر کت چرمی را محمد شکیبا و همچنین طراحی لوگو را محمد روح الامین بر عهده داشته اند.

    کت چرمی یک درام معمایی به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه کنندگی کامران حجازی است که از هفته آینده روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

    در خلاصه داستان فیلم کت چرمی آمده است: عیسی فرهمند، کارمند بازرسی سازمان بهزیستی در جریان بازدید از یک مرکز نگهداری دختران خیابانی، متوجه باند فساد مشکوکی می شود که او را به یک مهمانی زیرزمینی ممنوعه می رساند ؛ مهمانی کُت چرمی .

  جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر رسمی «کت چرمی» / بازگشت جواد عزتی پس از یک سال به سینما ها

رونمایی از پوستر رسمی «کت چرمی» / بازگشت جواد عزتی پس از یک سال به سینما ها