مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 21:202023-06-03دانش

اعطای وام ودیعه مسکن متاهلی برای دانشجویان نیازمند دانشگاه ها


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای وام ودیعه مسکن متاهلی برای دانشجویان نیازمند دانشگاه ها خبر داد و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه ساخت خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان اقدامات مثبتی انجام داده است.

- ایسنا/اردبیل رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای وام ودیعه مسکن متاهلی برای دانشجویان نیازمند دانشگاه ها خبر داد و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه ساخت خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان اقدامات مثبتی انجام داده است.

مسعود گنجی 13 خرداد در نشست با رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای کمک به رفع مشکلات معیشتی دانشجویان مستعد و کم بضاعت تسهیلات مختلفی از جمله وام شهریه، وام تحصیلی، وام ودیعه مسکن و وام ضروری در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

وی با بیان اینکه میزان این وام ها هر سال یک بار در هیات امنای صندوق تعیین می شود، افزود: بعد از تعیین میزان وام ها، به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد تا دانشجویان ثبت نام نمایند و وام در اختیار آنان قرار گیرد.

گنجی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های جوانی جمعیت، تصریح کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال 1400 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و ابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام ودیعه مسکن متاهلی برای دانشجویان نیازمند دانشگاه ها

اعطای وام ودیعه مسکن متاهلی برای دانشجویان نیازمند دانشگاه ها