مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-21سياسي

شهیدان چمران و سلیمانی در مسیر تحقق عدالت جهانی گام برداشتند


عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: شهید چمران و حاج قاسم سلیمانی در مسیر هدایت همچون شمشیری بران برای تحقق عدالت در برابر ستمگران و مستبدان زمان و عدالت جهانی گام برداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خالد البطش شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد شهید چمران در ساوه اظهار کرد: شهید مصطفی چمران یک قهرمان بزرگ و الگوی منحصر به فرد بود که در مسیر صحابه پیامبر از جمله سلمان فارسی برای اجرای عدالت و دفاع از محرومان در تمام نقاط زمین گام های بزرگی را برداشت.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به نظر مردمان آزادیخواه جهان شهید چمران و حاج قاسم سلیمانی در مسیر هدایت همچون شمشیری بران برای تحقق عدالت در برابر ستمگران و مستبدان زمان بودند افزود: مسیری که این شهدا طی کردند راهی بود که ستمگران و مستبدان از آن خوششان نمی آمد چراکه آنان گروه های رزمنده ای را بنا نهاده اند که تا کنون در کشورهای جبهه مقاومت برابر طاغوت ایستادگی می کنند.

البطش افزود: زمانی که مصر با صلح خود از میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی خارج شد ایران اسلامی به عنوان بخشی از امت اسلام و نوادگان سلمان فارسی وارد گردونه مبارزه با این رژیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان چمران و سلیمانی در مسیر تحقق عدالت جهانی گام برداشتند

شهیدان چمران و سلیمانی در مسیر تحقق عدالت جهانی گام برداشتند