مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:102023-05-31سياسي

سازمان زندانها: اقدامات درمانی برای آروین تحت نظر پزشک انجام شد


اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است که این ادعا توسط سازمان زندانها تکذیب شد.

- اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل وصل سرم در زندان فوت کرده است که این ادعا توسط سازمان زندانها تکذیب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی به دلیل وصل سرم در زندان فوت کرده است.

البته شایعات پیرامون نحوه فوت مرحومه آروین پیشتر هم مورد تولید محتوای رسانه های معاند قرار گرفته بود.

سال گذشته ادعاهایی در خصوص اینکه این فرد بلافاصله پس از آزادی از زندان جان خود را از دست داده است مطرح شد که با توضیحات دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان یک بار دیگر دروغ عناصر معاند برملا شد.

مرحومه مریم آروین پنجم آذر ماه سال گذشته در پی حضور در اغتشاشات سیرجان بازداشت و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، در 22 آذرماه، آزاد شد.

مرحومه آروین 55 روز پس از آزادی از زندان برای دومین بار در طول حیات خود (بار اول ابتدای سال 1400) فرآورده های دارویی مصرف کرده و این بار متأسفانه جان خود را از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان زندانها: اقدامات درمانی برای آروین تحت نظر پزشک انجام شد

سازمان زندانها: اقدامات درمانی برای آروین تحت نظر پزشک انجام شد