مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-12اقتصادي

بهره مندی 580 هزار مازندرانی از پاداش مدیریت مصرف برق


مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران شمار مشترکان را بیش از 1.

5 میلیون مشترک ذکر کرد و گفت: سال قبل 580 هزار مشترک از مشوق و پاداش کاهش مصرف برق بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کاظم حسینی کارنامی پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران شمار مشترکان را یک میلیون و 500 هزار نفر ذکر کرد و گفت: 75 درصد مصرف برق در بخش خانگی است.

وی میزان مصرف برق صنعت را 180 تا 200 مگاوات ذکر کرد و گفت: کمتر از یک درصد مشترکان را صنعتی تشکیل می دهند درحالی که 20 درصد از کل انرژی را مصرف می کنند.

وی با بیان اینکه مصرف پایه برق در شرکت توزیع برق غرب مازندران در ماه های غیر گرم سال 700 تا 800 مگاوات است، افزود: گرم شدن هوا و ورود کولرها و تجهیزات سرمایشی به مدار میزان مصرفی برق را از 800 مگاوات به 2 هزار و 400 مگاوات می رسد که رشد سه برابری را نشان می دهد.

حسینی بر لزوم مدیریت مصرف منابع انرژی انرژی تاکید کرد و گفت: با توجه به ناترازی موجود بین تولید و مصرف انرژی و برای جبران کمبود تولید باید مدیریت مصرف را رعایت کنیم.

حسینی کارنامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تأمین انرژی در دولت سیزدهم ادامه داد: قبل از آن شاهد بودیم که روزانه دو تا سه بار برق بخش های مختلف قطع می شد اما در دولت سیزدهم با پیگیری های صورت گرفته تابستان بدون خاموشی را سپری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 580 هزار مازندرانی از پاداش مدیریت مصرف برق

بهره مندی 580 هزار مازندرانی از پاداش مدیریت مصرف برق