مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-11فرهنگي

تبلیغات آلوده: همه چیز برای فروش


این روزها شاهد تبلیغات گسترده فیلم های در حال اکران سینمای ایران در شبکه ماهوره ای GEM هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، این روزها شاهد تبلیغات گسترده فیلم های در حال اکران سینمای ایران در شبکه ماهوره ای GEM هستیم.

  این روند که در ماه های اخیر با فیلم فسیل شروع شد حالا دیگر اکثر فیلم های در حال اکران را در بر گرفته است و حتی این شبکه به مانند پیش پرده های فیلمفارسی های پیش از انقلاب به پخش تیزر برای اکران فیلم بعدی کارگردان نیز می پردازند.

عجیب اینکه وقتی هنوز فیلمی به اکران نرسیده و پخش تیزرهایش به صورت رسمی آغاز نشده، چگونه سر از این شبکه های بی مجوز سرگرمی ساز در می آورند.

     فیلم هایی چون آهنگ دو نفره ، شهر هرت ، سه کام حبس و نگهبان شب هر شب در چند نوبت از مجموعه شبکه های جم معرفی می شوند و هیچکس هم مسئولیت پرداخت هزینه های پخش این تیزرها را نمی پذیرد.

یا باید گمان کنیم که شبکه هایی چون جم که برای جذب مخاطب از زیرپاگذاشتن هیچ خط قرمز اخلاقی ابا ندارند ناگهان به کار فرهنگی بی سود رو آورده و در راه ترویج فرهنگ مورد علاقه شان، به پخش آگهی های پر شمار برای برخی فیلم های خاص می پردازند.

اگر حتی اینگونه باشد که احتمالش بسیار اندک است، این هم زنگ خطری است که چرا فیلم های روز سینمای ایران، باید به گونه ای باشند که صدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات آلوده: همه چیز برای فروش

تبلیغات آلوده: همه چیز برای فروش