مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-03حوادث

توقیف خودروهای حامل گنج یاب قاچاق در ساوجبلاغ


رییس پلیس پیشگیری استان البرز از توقیف دو دستگاه خودروی سواری حامل یک دستگاه گنج یاب قاچاق توسط مأموران پاسگاه انتظامی شهرک هیو ساوجبلاغ خبر داد.

- کرج- رییس پلیس پیشگیری استان البرز از توقیف دو دستگاه خودروی سواری حامل دستگاه گنج یاب قاچاق توسط مأموران پاسگاه انتظامی شهرک هیو ساوجبلاغ خبر داد.

سرهنگ حسین گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی شهرک هیو شهرستان ساوجبلاغ حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودروی ماکسیما و دنا با پنج سرنشین مشکوک و دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از خودروهای متوقف شده موفق به کشف یک دستگاه گنج یاب و تجهیزات جانبی قاچاق و یک دستگاه لپ تاب شدند.

رییس پلیس پیشگیری استان البرز با اشاره به دستگیری پنج نفر در این خصوص خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان دو میلیارد ریال برآورده شده که متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان اضافه کرد که شهروندان عزیز می توانند در صورت اطلاع از فعالیت های غیرقانونی افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروهای حامل گنج یاب قاچاق در ساوجبلاغ

توقیف خودروهای حامل گنج یاب قاچاق در ساوجبلاغ