مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-02سياسي

قطعی 11 ساعته برق بیمارستان رازی اهواز


قطعی 11 ساعته برق در منطقه امانیه اهواز بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با مدیریت بیمارستان رازی ، روز پر چالشی را برای بیمارستان رقم زد.

- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: قطعی 11 ساعته برق در منطقه امانیه اهواز بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با مدیریت بیمارستان رازی، روز پر چالشی را برای بیمارستان رقم زد.

دکتر سید سعید آزنده اظهار کرد: از ساعت 5 صبح پنجشنبه 11 خردادماه بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با مدیریت بیمارستان رازی، برق این مرکز مهم درمانی قطع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با مدیریت جهادی و حضور به موقع مدیریت بیمارستان، نیروهای فنی و تاسیساتی، این چالش 11 ساعته بدون هرگونه حادثه و آسیب به بیماران، کنترل شد.

آزنده افزود: با حضور میدانی در بیمارستان نسبت به پیگیری موضوع از طریق مدیریت استان خوزستان اقدامات لازم انجام شد و در حالی که حتی تخلیه بیمارستان از گزینه های احتمالی بود، خوشبختانه با عملکرد مناسب دیزل ژنراتورهای بیمارستان رازی اهواز، پایانی خوش رقم خورد.

وی عنوان کرد: از مدیران و کارکنان بیمارستان رازی به خاطر واکنش حرفه ای و مناسب آنها نسبت به کنترل بحران تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی 11 ساعته برق بیمارستان رازی اهواز

قطعی 11 ساعته برق بیمارستان رازی اهواز