مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-03سياسي

رعایت قوانین محیط زیست، ضرورتی منطقی و ارزش محور است


دبیر اجرایی هفته محیط زیست کاشان گفت: فعالیت های انسان مهم ترین عامل آسیب به محیط زیست است و بر این اساس توجه و رعایت استانداردها و قانون های محیط زیست، - ایسنا/اصفهان دبیر اجرایی هفته محیط زیست کاشان گفت: فعالیت های انسان مهم ترین عامل آسیب به محیط زیست است و بر این اساس توجه و رعایت استانداردها و قانون های محیط زیست، یک ضرورت منطقی، اخلاقی و ارزش محور است که می تواند حیات انسان و جهان را تضمین کند.

ناهید عسگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محیط زیست، همه آن چیزی است که باعث حفظ حیات انسان می شود و فراهم کردن زمینه های مشارکت آگاهانه و داوطلبانه شهروندان می تواند عامل موثری برای بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار باشد.

وی تاکید کرد: یکی از چالش های انسان برای حفظ محیط زیست، موضوع مدیریت پسماند است که تحقق آن نیازمند آگاه سازی، آموزش و فرهنگ سازی شهروندان است که باید مورد توجه جدی و همگانی قرار بگیرد.

دبیر اجرایی هفته محیط زیست کاشان تصریح کرد: استفاده مفرط از مواد پلاستیکی و به خصوص کیسه های پلاستیکی یکی از مهمترین عوامل آسیب زیست محیطی است و براین اساس، هفته محیط زیست در سال جاری با شعار نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت قوانین محیط زیست، ضرورتی منطقی و ارزش محور است

رعایت قوانین محیط زیست، ضرورتی منطقی و ارزش محور است