مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:552023-05-31اجتماعي

رشت غرق در باران نور سرور در روز میلاد امام رضا (ع)


رشت شهر باران های نقره ای به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» و خادمین حرم رضوی، غرق در باران نور و سرور شد.

- رشت - رشت شهر باران های نقره ای به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و با حضور کاروان زیر سایه خورشید و خادمین حرم رضوی، غرق در باران نور و سرور شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها- بهرام قربانپور: ساعت کم کم به قرار عاشقی نزدیک و نزدیک تر می شد، ثانیه های قلبم با ثانیه های ساعت برای رفتن سر قرار عاشقی - میدان شهدای ذهاب - رشت کوک شده بود.

وسایل تصویربرداری و دوربین را برداشتم و با شتاب از خانه بیرون زدم تا خود را سر قرار عاشقی برسانم، بعد از ترافیک شکننده شهر به پیاده راه فرهنگی رشت یا همان میدان شهدای ذهاب رسیدم، دسته دسته مردم همانند مغناطیس مجذوب این میدان عاشقی می شدند.

وقتی عشق بازی سن و سال نمی شناسد پیر زن و پیرمرد، دختر و پسر و کودک و جوان فرقی نمی کرد، گویا میدان شهدای ذهاب و پیاده راه فرهنگی رشت به صحن و سرای رضوی دیگری در شهر خواهر امام رضا علیه تبدیل شده است.

اینجا بازی با کلمات هم نمی تواند عشق بازی مردم با نور هشتم آسمان ولایت و امامت را به تحریر در آورد.

ساعت هنوز به وقت شروع برنامه و قرار عاشقی نرسیده است اما دور تا دور میدان شهدای ذهاب تا چشم کار می کند عاشق و دلداده به اهل بیت (ع) و امام رضا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت غرق در باران نور سرور در روز میلاد امام رضا (ع)

رشت غرق در باران نور سرور در روز میلاد امام رضا (ع)