مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:012023-06-20ورزشي

جلوه گری شکوه مادری با تربیت 5 فرزند توسط نجمه خانم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، فرزندآوری و افزایش جمعیت مسئله ای مهم در بقای نسل و ادامه حیات بشر بوده که در بسیاری از کشورها با وضع قوانین مطلوب مورد توجه و حمایت قرار گرفته است.

در کشور ما نیز با وضع قانون جوانی جمعیت در دولت سیزدهم به صورت جامع به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شده که امید می رود با فراهم نمودن بسترها و زیرساخت های لازم، در زنده  و پویا ماندن جمعیت جوان ایران به صورت جدی مثمرثمر واقع شود.

از آنجا که پرداختن به مبحث جمعیت و نگریستن به آن از زوایای مختلف حائز اهمیت فراوانی است، به یمن سالروز ازدواج امیرمومنان علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) با یکی از خانواده هایی که به این مسئله مهم  دقت نظر داشته و در راستای ارتقای فرهنگ افزایش جمعیت فعالیت های مطلوبی را به ثمر رسانده اند، گفت و گو کرده ایم.

مادر خانواده خانم نجمه کوهی باغ اناری، متولد سال 60 و معلم رسمی آموزش و پرورش است که از سال 93 در حوزه گسترش و جوانی جمعیت فعالیت های خوبی را انجام داده است.

وی فارغ التحصیل سطح 3 حوزه علمیه بوده و با تربیت 5 فرزند شایسته در طرح شکوه مادری که به مناسبت دهه کرامت امسال در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار شد، به اتفاق همسر و فرزندانش به عنوان خانواده برگزیده جوان معرفی و از آنها تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه گری شکوه مادری با تربیت 5 فرزند توسط نجمه خانم

جلوه گری شکوه مادری با تربیت 5 فرزند توسط نجمه خانم