مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:052023-05-29اجتماعي

همه نوآموزان بوشهری سنجش شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از سنجش سلامت و آمادگی 22 هزار و 300 نفر معادل صددرصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از سنجش سلامت و آمادگی 22 هزار و 300 نفر معادل صددرصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

علی موحدی دوشنبه 8 خرداد دوشنبه 8 خرداد در بازدید از مرکز سنجش و ارزیابی بدو ورود دبستان اظهار کرد: برای اجرای طرج سنجش، فعالیت 15 پایگاه با درجه بندی یک تا 3 در همه شهرستان های استان شروع شده است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته، مرکز درجه یک سنجش فقط در مرکز استان وجود داشت، افزود: با راه اندازی مراکز سنجش درجه یک در مراکز همه شهرستان ها، شرایط برای ارائه خدمات به نوآموزانی که دچار اختلال هستند، در محل زندگی شان فراهم شده است.

موحدی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت سنجش، مجوز راه اندازی 10 مرکز جدید دیگر در دستور کار است.

وی تاکید کرد: با استفاده از همه ظرفیت ها، شرایط لازم برای سنجش همه نوآموزان بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی جدید فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به مهاجر پذیری استان بوشهر عنوان کرد: پیش بینی می شود 4 هزار نوآموز ببشتر از سال تحصیلی 1402-1401 در سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی سال تحصیلی جدید شرکت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نوآموزان بوشهری سنجش شدند

همه نوآموزان بوشهری سنجش شدند