مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-20فرهنگي

فراخوان طراحیِ «نشانِ ویژه جشنواره قند پارسی» منتشر شد


دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل از هنرمندان و طراحان خواست نشان ویژه جشنواره قند پارسی را با رعایت جنبه های نوآورانه و در خور فرهنگ غنی پارسی، - طراحی و ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، در فراخوان طراحی نشان ویژه جشنواره قند پارسی آمده است: نظر به اهمیت پاسداشت زبان فارسی و هم چنین ضرورت تکریم فعالان و مروجان زبان و ادبیات فارسی، دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل، در صدد است برای نخستین بار، نشانِ این رویداد را ارائه کند.

مطابق برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان قند پارسی هر ساله به برترین چهره های فعال جهانی در حوزه آموزش، تبلیغ و ترویج زبان و فرهنگ غنی پارسی اهدا خواهد شد.

از تمامی علاقه مندانی که در طراحی نماد، نشان، نشان واره (لوگو) و سایر عناوین مشابه تجربه دارند، دعوت می شود در این فراخوان، شرکت کنند و در فرصت پیش رو، با رعایت جنبه های نوآورانه، با خلق اثری بدیع و درخور فرهنگ غنی پارسی، آثار خود را در اختیار دبیرخانه این جشنواره قرار دهند.

تمامی آثار دریافتی، پس از بررسی از سوی هیئت داوران متشکل از استادان و صاحب نظران، ارزیابی شده و به سه طرح برگزیده این رویداد به ترتیب مبلغ 50، 30 و 20 میلیون تومان اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طراحیِ «نشانِ ویژه جشنواره قند پارسی» منتشر شد

فراخوان طراحیِ «نشانِ ویژه جشنواره قند پارسی» منتشر شد