مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-17فرهنگي

ثبت نام مرکز رشد «فیلم دنا» در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


یاسوج_ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام مرکز رشد «فیلم دنا» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

- یاسوج_ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام مرکز رشد فیلم دنا در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسن محمودی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مرکز رشد فیلم دنا با محوریت آموزش علاقه مندان فیلمسازی و پاتوق فیلم کوتاه با هدف استعدادیابی، آموزش، اکران و تولید فیلم راه اندازی شده است.

وی ابراز داشت: اهداف متنوعی برای مرکز رشد فیلم دنا پیش بینی و برنامه ریزی شده که بخشی معطوف به جذب علاقه مندان مستعد و بخشی برای ایجاد محافل گفتمانی در حوزه فیلم است.

محمودی گفت: از جمله این برنامه ها می توان به اکران و تحلیل فیلم، داستان نویسی، فیلمسازی با تلفن همراه، پاتوق گفتگو و اکران فیلم در کنار کارگاه های متنوع و نشست های تخصصی از ایده تا فیلم و همچنین دوره های آموزش تخصصی فیلمنامه نویسی، کارگردانی، مستندسازی، تصویربرداری و تدوین در راستای حمایت و آموزش ساخت فیلم کوتاه اشاره کرد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان با اشاره آخرین مهلت ثبت نام و عضویت در مرکز رشد فیلم دنا ، اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت نام 5 تیرماه 1402 است که علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مرکز رشد «فیلم دنا» در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

ثبت نام مرکز رشد «فیلم دنا» در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد