مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-10سياسي

49 خانه شهری در سیل فیروزکوه آسیب دیده است


شهردار فیروزکوه با بیان اینکه 49 خانه شهری در سیل فیروزکوه آسیب دیده است، گفت: تقریبا در 38 خانه شهری آب وارد خانه ها شده و وسایل زندگی از بین رفته است و در 11 خانه آبگرفتگی سطحی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه اظهار کرد: در سیلی که اتفاق افتاد، تقریبا در 38 خانه شهری آب وارد خانه ها شده و وسایل زندگی از بین رفته است و در 11 خانه آبگرفتگی سطحی بوده است.

وی گفت: همه همکاران از ابتدای سیل پای کار بودند و در کنار نیروهای امدادی و بسیج در حال کمک رسانی و انجام اقدامات لازم هستند.

شهردار فیروزکوه تصریح کرد: پاکسازی خانه ها و نظافت آن ها در حال انجام است.

صادقی بیان کرد: در 11 ماه گذشته دو بار شاهد وقوع سیل خطرناک در شهر فیروزکوه بودیم که هر دو مرحله هم این خسارت ها به مردم وارد شده است.

وی افزود: سیلی هم که اتفاق افتاد ناشی از بارندگی ها در بالادست و ورود این سیلاب ها به داخل شهر بوده و خسارت زیادی به دیوارهای ساحلی، پل ها و زیرساخت های شهری وارد شده است.

شهردار فیروزکوه ادامه داد: برای جلوگیری از این حوادث و جبران خسارت های وارد شده به زیرساخت های شهری، در برآورد اولیه نیاز به 96 میلیارد تومان اعتبار است که دیواره ها تقویت و زیرساخت های شهری مرمت و نگهداری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 خانه شهری در سیل فیروزکوه آسیب دیده است

49 خانه شهری در سیل فیروزکوه آسیب دیده است